Kinnitusmutrite jaoks tegin vanast peitlist sobiva tööriista, mida tellitava võtmaga keerates sain mutrid lahti (siinkohal tänud ksf! oldmobedile mainimast, et vasakpoolne on vasakkeermega). Siis sai mindud väntade kallale. Esimesena andis järgi minu Park Tooli vändatõmmits, mis muutus vigastatud keerme tõttu kasutuskõlbmatuks (keere oli juba enne natukene vigane). Väga kahju pole, kuna ammu plaanis endale hankida uuem mudel CWP-7, et jääks ära see kuhu-ma-nüüd-selle-teise-otsajublaka-panin probleem.
Siis sai välja otsitud vana tõmmits (esimene rattatöörist, mis kunagi ostsin), kuid ka see ei andnud tulemusi. Seekord andis järgi vända keere. Proovisin ka laagritõmmitsaga vasakpoolset vänta eemaldada, kuid ka see pole siiani veel õnnestunud. Kui pinged lähevad piisavalt suureks, siis kuskilt libiseb tõmmits lahti.
Võimalus oleks asjale puuri, sae või relakaga kallale minna, kuid tahaks asja tervelt kätte saada. Konkreetsest vändakomplektist kahju pole aga praegu proovin seda tervelt lahti saada, ehk läheb kunagi seda teadmist tarvis. Lasen jälle törtsu õli peale ja jään ootama järgmist päeva.
On sellistel väntadel tõmmitsakeere ikka 22x1?
Mida võib tähendada kinnitusmutri alt välja tulnud vändal olev tähistus "T5"? Kas seotud kuidagi keermega?