Tere siis kõigile "velosipedistidele".
Mõtlesin, et panen oma jalgrattapunnitused ka letile.
Lugu ise sai alguse hoopis Jaani käest "välja petetud" motoriseeritud jalgratta B901 raamist.
(Pildil juba tema enda doonorosadega)
Kuna sellel tagaosa suht "hõre" oli, siis doonori otsingutel komistasin sellise raamijäänuse otsa:
Nagu B901, on ka B22 26" ratastele ehitatud aparaat.
"Kahjuks" tookordsel doonoriotsingu reisil oli ka elukaaslane kaasas ja arvas, et sellest hoopis temale "kirikuratas" peaks valmima. Ega mul valikuid polnud, ja pidin doonoriotsinguid jätkama.
Vaatasin siis kolakastides ringi ja lasin mõttel lennata. (aga mitte eriti kõrgel
)
Kuna ka B901 oli doonor leitud, sai vahepeal mässatud raamidega (puhastatud, joodetud jne.):
Ja siis algas tõeline korilus!
Ennevanasti korraliku "säärekamehena", suutsin jalgrattajuppidest sirgeseljaga mööda vaadata aga nüüd oli neid vaja.
Tuli hakata loendama rummude kodaraarve ja lenksutorude mõõte. Tassida kokku sadulaid, keskjookse,lenkse, ketikaitseid jne.
Nagu õudusunenäos!
Mälu järgi oli "vene rattaga" üsna raske sõita, kuna käike polnud.
Sai leitud Torpedo kolmekäiguline rumm, mingi spokecalculatori abiga arvutatud kodaramõõt ja kodarad tellitud.
Kodarad said ratastele lausa roostevabad!
http://pyoratohtori.fi/ oli sell, kes sebis tutika vanakooli Torpedo "vaihdevipu" lenksule.( maasikas tordile)
(See pilt küll netist leitud ja otsingutel kasutatud)
Jõudis kätte aeg teha mingi värvivalik. Mitte just eriti pika arutelu käigus jäime pidama sellise vanakooli pruuni juurde.
Niipalju siis praeguseks, loodan lugu jätkata.