- oldmoped kirjutas:
-
Ma oma lolli mõtlemisega ei saanuddki aru, miks Sachs Torpedo duomaticu ja automaticu tootmise lõpetas või seda tagasi tootmisse ei võtnud, kui nõudlus on ju ometi olemas.
Väidetavalt olla SRAM-l mingi plaan 2-käigulise "Automatic" rummu elustamiseks. Siin
lehel A2110 rummu kirjelduse juures Jens mainib :"Ab 2010 soll die Automatik wieder neu auf dem Markt vefügbar sein. Da bin ich aber mal gespannt was die für eine
Qualität haben wird."
Miski saksa internetipoe lehel oli ka jutt stiilis: " ...ärge muretsege, et vanad Automatic rummud otsa said, 2010 tulevad uued... "
Mind teevad natuke murelikuks need SC2 alumiiniumkorpused - aeg-ajalt liigub internetis hirmujutte sama firma teiste mudelite korpuste purunemisest.
Aga jah - need 2-käigulised ei suutnud turul konkureerida tollaste palju-käiguliste ratastega. Mis siis et enamikel neid kõiki käike kunagi vaja ei läinud. Eks praegugi käib hullumeelne käikude "triangel" - maanteerataste 10 ja 11 käigulised kassetid on hea näide. Boonusena saad 10-11 kassetiga kaasa ka hammakate kiirema kulumise, aga sellest firmad eriti ei räägi. Rattamatkajad näiteks väidavad, et maksimum, mis veel talutava läbisõidu võimaldab, on 8. Kui ma ei eksi, siis kasseti laius on 8-, 9- ja 10 käigulisel sama Campa 11-se kohta peast ei tea. Mida rohkem käike, seda õhemad hammakad...
Ma isegi jõusin rummukäikude juurde sel teel, et ei lihtsalt jõudnud enam hübriidi 21 käigu hammasrattaid peale iga porisemat sõitu kasida ja õlitada.