Ilma asja nägemata ja täpsemaid mõõtmeid omamata, on raske midagi aru saada.
Kas vändad-võll on ühes tükis?
Kui nii, siis on tegu kas ashtabula või fauber väntadega.
Ameerikas leivinud ashtabula raami laagrikausipesad ja ka kausid ning laagrid ise on suuremad ja sealt on vänt võimalik välja nukerdada ilma kausse raamist eemaldamata. Kusid on raami sisse pressitud.
Skandinaavias levinud fauberil on raamikausid ja laagrid natukene väiksemad ja sealt on vända eemaldamine võimalik vaid koos kausside järk-järgulise raamist eemaldamisega. Valdavalt on need raamikausid raamis keermega.
Fauber mõõdus, aga pressitavate kaussidega kasutasid vahepeal natukene soomlased a'la Nopsa. Nende eemaldamine ja paigaldamine on paras peavalu, sest kõike seda sisse- ja väljapressimist tuleb teha vända vahelt nukerdades.
Mõnel rootsi rattal olen kohanud ka fauber raamikausside ja laagritega keskjooksu, aga ühes tükis väntade asemel on seal olnud samas mmdus ja keermega koonustega kanttapiga keskjooksuvõll.
Nii ashtabulale kui keermega fauberile on BSA või ITAL keermega keskjooksupadruni paigalduseks adapterid täiesti võimalik saada, kahjuks pole need kõike odavamad - hinnaklass on ~35€.
Kui fauber mõõdus aga perssitav, siis peab tõenäoliselt mõnda kodustatud hästivarustatud treialit kiusama hakkama.
Edit: Minu aeglase ühendusega jõudsid pildid kohale alles peale seda, kui olin selle jutu suutnud valmis kirjutada aga ei hakka seda enam maha ka kustutama - äkki tuleb kungi kellelegi kasuks.
Antud näha olev lahendus on tõenäoliselt kas fauber mõõtu laagritega või siis tavalise 40mm raaamiavaga.
Kui fauber mõõdus (~45,..), siis kehtib mu eelkirjutatud jutt, kui 40mm, siis selle mõõdus sissepressitavaid keksjooksupadruneid on ikka saada. Tavalised levinud nelikantvändad istuvad sinna ideaalselt.
P.S. see Sinu võll on ka täiesti osandatav ja sama loogikaga nagu ühes tükis väntade puhul - parmpoolne koonus on võllil keermega (peaks olema paremkeere) ja hoiab samas paigas ka tolmukatet (fauberil lisaks ka ketiratast). Sinna polegi ju kasutamise käigus vaja ligi pääseda - reguleerimine toimub vasaku poole koonust keerates (tõenäoliselt vasakkeere).