See eeltöö ei ole üldse nii lihtne ja see ongi see, mis enamus kroomimistöö hinnast moodustab.
Liivapritsiga ei ole seal mittemidagi teha.
Kroomi mõnemikroniline kiht ei täida mittemidagi ja annab vaid läike ja ilmastiku kaitse - algne detail peab olema ideaalset peegelsile - kroom kopeerib täpselt aluspinda
Vana kroom tuleb galvaaniliselt eemaldada, siis see puhas rauddetail poleerida ideaalselt siledaks ja siis kroomida.
Poorse või defektse pinna puhul tuleb detail kõigepealt ka vasetada, et augud täidetud saaks ja oleks mida poleerides maha lihvida. Kui esimese korraga ei olnud piisav, siis uuesti vasetada ja jätkata nühkimist, kuni on piisavalt sile kroomimiseks.
Vana kroomi galvaanilist eemaldamist teostatakse Voltas.
Kroomimist (aga ainult lihtsalt valmis eeltöödega detailidele galvaanilise kihi pealekandmist, mitte mingeid eeltöid) Vasaras, aga sealne miinimumarve on ~65€ +km, ka siis, kui lähed ühe mutriga ja väga suvalisi vpaari detaili mehi näha ei taheta ka.
Täisteenust - vana eemaldamine, vasetamine, eeltöö ja kroomimine saab Narvast, Magnum'ist. Stemmi tegemise maksumus tuleb orienteeruvalt 15-20€ +km
(orienteeruv hinnaklass, sõltuvalt detailist on 13-15€ dm2)