Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PealehtOtsiLatest imagesRegistreeriLogi sisse

 

 Maanteeratas Favorit

Go down 
3 posters
AutorTeade
hall kass




Postituste arv : 1
Join date : 26/12/2011

Maanteeratas Favorit Empty
PostitaminePealkiri: Maanteeratas Favorit   Maanteeratas Favorit Icon_minitimeTeis Dets 27, 2011 11:01 pm

Maanteeratas Favorit Ratas_ise

Ostsin selle möödunud suve lõpus 60 euroga. Sõitmasaamiseks tuli vahetada tagakumm ja tagapiduri tross. Pisivead on kah, näiteks siin-seal on kinnituspoldid kinni roostetanud (parempoolne pidurilink, esikäiguvahetaja, sadulakinnitus jne), hetkeseisuga tuleb panna uus lenksupael (praegu on seal Prismast ostetud pehmed käepidemed) ja tagapiduri trossikõri läks loojakarja koos roostes klambritega (punane kõri pole originaal). Eks nende iluvigadega saab tegelda, kuid võimalusel teeks seda nii, et originaaljupid jääksid alles. Näiteks käiguvahetajad töötavad kenasti, täpsus on neil hea, piisab väikesest kangiliigutusest. Olen proovinud ka Start Shosseed ja tolle käiguvahetus jättis kehva mulje. Võrreldes Sossiga on Favorit sõidu ajal stabiilsem.
Ma pole viitsinud uurida, mis aastast see velo pärit on. Teadaolevalt on see toodud Soomest, kus see müüja jutu järgi 2 aastat lageda taeva all seisis.

Tõusudel on küll tekkinud soov esikasseti väike hammakas veel pisema vastu vahetada, kuid see seaks ilmselt ohtu esikäiguvahetaja töö. Esivahetaja nimelt on selline, millist mina pole varem kohanud. Liigendid puuduvad, see liigub mingi liugsüsteemi peal ja selle hark on üsna lühike.
Tagasi üles Go down
oldmoped
Admin



Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

Maanteeratas Favorit Empty
PostitaminePealkiri: Re: Maanteeratas Favorit   Maanteeratas Favorit Icon_minitimeKolm Dets 28, 2011 11:49 am

Kena Tsehhoslovakkia jalgrattatööstuse kvaliteetse otsa näide ja ilusatte ramaimuhvidega. Valge tagaporilaua ots näitab, et tõenäoliselt on kasutusel olnud skandinaavias.
Faforidil oli jah esimene käiguvahetaja liugpuksil, aga see ei takistaks kuidagi selle kõrgust raamil vastavalt kasutatavale ketirattale muutmast. Samas ma küll ei raatsiks sellest lahedast originaal esimesest ketirattast loobuma hakata.
Kui veel selle jubeda kummisadula saaks ka mõne eheda vanakooli eksemplariga asendada, hakkaks juba täitsa looma.
Tagasi üles Go down
http://www.moped.ee
Soobel

Soobel


Postituste arv : 56
Join date : 25/11/2010
Age : 48

Maanteeratas Favorit Empty
PostitaminePealkiri: Re: Maanteeratas Favorit   Maanteeratas Favorit Icon_minitimeReede Jan 06, 2012 1:38 pm

hall kass kirjutas:


Tõusudel on küll tekkinud soov esikasseti väike hammakas veel pisema vastu vahetada, kuid see seaks ilmselt ohtu esikäiguvahetaja töö. Esivahetaja nimelt on selline, millist mina pole varem kohanud. Liigendid puuduvad, see liigub mingi liugsüsteemi peal ja selle hark on üsna lühike.

Pane jah parem taha võimalikult suure suurima hammasrattaga kassett või tirr, saad samasuguse efekti ja tagavahetaja tavaliselt kannatab suuremat hammasrattavahemikku kui esimene. Esimese puhul tuleb piiriks selle kahvli kõrgus, kui liiga madal on, siis hakkab kett vastu ülemist otsa käima ja kui päris alla vahetad, jookseb kõrinal üle alumise piiraja.
Tagasi üles Go down
Sponsored content





Maanteeratas Favorit Empty
PostitaminePealkiri: Re: Maanteeratas Favorit   Maanteeratas Favorit Icon_minitime

Tagasi üles Go down
 
Maanteeratas Favorit
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
 Similar topics
-
» Must Crescent maanteeratas?
» Taastatud Vene maanteeratas Старт Шоссе

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
 :: Täiskasvanute rattad :: Muu maailma retrorattad-
Hüppa: