hall kass
Postituste arv : 1 Join date : 26/12/2011
| Pealkiri: Maanteeratas Favorit Teis Dets 27, 2011 11:01 pm | |
| Ostsin selle möödunud suve lõpus 60 euroga. Sõitmasaamiseks tuli vahetada tagakumm ja tagapiduri tross. Pisivead on kah, näiteks siin-seal on kinnituspoldid kinni roostetanud (parempoolne pidurilink, esikäiguvahetaja, sadulakinnitus jne), hetkeseisuga tuleb panna uus lenksupael (praegu on seal Prismast ostetud pehmed käepidemed) ja tagapiduri trossikõri läks loojakarja koos roostes klambritega (punane kõri pole originaal). Eks nende iluvigadega saab tegelda, kuid võimalusel teeks seda nii, et originaaljupid jääksid alles. Näiteks käiguvahetajad töötavad kenasti, täpsus on neil hea, piisab väikesest kangiliigutusest. Olen proovinud ka Start Shosseed ja tolle käiguvahetus jättis kehva mulje. Võrreldes Sossiga on Favorit sõidu ajal stabiilsem. Ma pole viitsinud uurida, mis aastast see velo pärit on. Teadaolevalt on see toodud Soomest, kus see müüja jutu järgi 2 aastat lageda taeva all seisis. Tõusudel on küll tekkinud soov esikasseti väike hammakas veel pisema vastu vahetada, kuid see seaks ilmselt ohtu esikäiguvahetaja töö. Esivahetaja nimelt on selline, millist mina pole varem kohanud. Liigendid puuduvad, see liigub mingi liugsüsteemi peal ja selle hark on üsna lühike. | |
|
oldmoped Admin
Postituste arv : 439 Join date : 24/01/2010 Asukoht : Eesti, Läänemaa
| Pealkiri: Re: Maanteeratas Favorit Kolm Dets 28, 2011 11:49 am | |
| Kena Tsehhoslovakkia jalgrattatööstuse kvaliteetse otsa näide ja ilusatte ramaimuhvidega. Valge tagaporilaua ots näitab, et tõenäoliselt on kasutusel olnud skandinaavias. Faforidil oli jah esimene käiguvahetaja liugpuksil, aga see ei takistaks kuidagi selle kõrgust raamil vastavalt kasutatavale ketirattale muutmast. Samas ma küll ei raatsiks sellest lahedast originaal esimesest ketirattast loobuma hakata. Kui veel selle jubeda kummisadula saaks ka mõne eheda vanakooli eksemplariga asendada, hakkaks juba täitsa looma. | |
|
Soobel
Postituste arv : 56 Join date : 25/11/2010 Age : 48
| Pealkiri: Re: Maanteeratas Favorit Reede Jan 06, 2012 1:38 pm | |
| - hall kass kirjutas:
Tõusudel on küll tekkinud soov esikasseti väike hammakas veel pisema vastu vahetada, kuid see seaks ilmselt ohtu esikäiguvahetaja töö. Esivahetaja nimelt on selline, millist mina pole varem kohanud. Liigendid puuduvad, see liigub mingi liugsüsteemi peal ja selle hark on üsna lühike. Pane jah parem taha võimalikult suure suurima hammasrattaga kassett või tirr, saad samasuguse efekti ja tagavahetaja tavaliselt kannatab suuremat hammasrattavahemikku kui esimene. Esimese puhul tuleb piiriks selle kahvli kõrgus, kui liiga madal on, siis hakkab kett vastu ülemist otsa käima ja kui päris alla vahetad, jookseb kõrinal üle alumise piiraja. | |
|
Sponsored content
| Pealkiri: Re: Maanteeratas Favorit | |
| |
|