|
| | Värvimine | |
| | Autor | Teade |
---|
peil01
Postituste arv : 4 Join date : 18/06/2011
| Pealkiri: Värvimine Püh Juun 19, 2011 5:41 pm | |
| Tere, jõudu! Plaanin oma seni veel tundmatu päritoluga rattale uue välimuse anda, kuid kahjuks kogemused selles valdkonnas puuduvad. Sellepärast pöördungi Teie poole... 1. Mis toimingud on vajalikud enne raami liivapritsiga töötlemist? 2. Mis toimingud on vajalikud enne pulbervärvimist? Kindlasti üritan enne liivapritsi mõned pildid teha, et oskaksite öelda, mis isendiga teha võib olla Hetkel oskan vaid öelda, et raami number asub tagumise kahvlil väikesel plaadil, kuhu kinnitub porilaud ja number on PL 94 507660. Esimene numbripaar on väiksemalt, kui teised numbrid (ratta aasta?). Kindlasti küsin veel palju teisi küsimusi Ette tänades, P | |
| | | peil01
Postituste arv : 4 Join date : 18/06/2011
| Pealkiri: Re: Värvimine Esm Juun 20, 2011 3:13 pm | |
|
Viimati muutis seda peil01 (Teis Juun 21, 2011 11:52 am). Kokku muudetud 1 kord | |
| | | oldmoped Admin
Postituste arv : 439 Join date : 24/01/2010 Asukoht : Eesti, Läänemaa
| Pealkiri: Re: Värvimine Esm Juun 20, 2011 11:11 pm | |
| See, kui vanem ratas on suvaliselt mattmustaks või kasvõi pintsliga pruuni põrandavärviga üle värvitud, ei näita otseselt küll mingeid kahtlaseid märke - inimeste maitseid ja suhtumisi asjadesse on lihtsalt väga erinevaid olemas.
Viimati muutis seda oldmoped (Teis Juun 21, 2011 6:24 pm). Kokku muudetud 1 kord | |
| | | peil01
Postituste arv : 4 Join date : 18/06/2011
| Pealkiri: Re: Värvimine Teis Juun 21, 2011 11:55 am | |
| - oldmoped kirjutas:
- See, kui vanem ratas on suvaliselt mattmustaks või kasvõi pintsliga pruuni põrandavärviga üle värvitud, ei näita otseselt küll mingeid kahtlaseid märke - inimeste maitseid ja suhtumisi asjadesse on lihtsalt väga erinevaid olemas.
Õige, kuid teades endise omaniku tausta, siis kahtlen endiselt. Muidugi palju optimistlikum on viidata inimese maitsemeelele | |
| | | Hughes
Postituste arv : 97 Join date : 05/09/2010
| Pealkiri: Re: Värvimine Teis Juun 21, 2011 12:46 pm | |
| Vaevalt, et keegi hakkaks sellise vana ratta varastamisega vaeva nägema. Jooksud paistavad päris puhtad ja korralikud olema, võib-olla saab sirgeks ajada. Võid sealt samast Velonaudist küsida, kas mõtekam oleks uued jooksud panna või saab vanad veel sirgeks. Minu teada värvivad nad seal Velonaudis rattaid ka, nii et lihtsam oleks äkki ratas sinna viia ja siis ei peaks ise jamama. | |
| | | oldmoped Admin
Postituste arv : 439 Join date : 24/01/2010 Asukoht : Eesti, Läänemaa
| Pealkiri: Re: Värvimine Teis Juun 21, 2011 6:49 pm | |
| Odavaima 622 uue coasterbrake rummuga tagajooksu hind on 23-24, esimese kuskil 18-20€. Lisame sinna juurde 2x pöiapaelad a' ~1,5€, 2x õhukummid a' 3,5-4€ ja rehvid a' 7-10€ ja su ratta uute rataste hinnaks tuleb ka säästuprojekti puhul natuke üle 70€. Värvimise kohapealt - enne liivapritsi tuleb loomulikult ratas molekulaarosadeks lammutada ja pritsi saata ainult täiesti lagedaks võetud raam ning esihark. Võimaluse korral on hea kinni katta kesjooksu ja esihargi keermed, et liiv või haavel neid liiga ära ei kulutaks. Pärast pritsist kätte saamist on hea panna relaka otsa terashari ja kogu pind üle käiata. Kui asi kohe värvi läheb, pole asi nii hull, aga kui mõneks päevaks ka seisma jääb, siis on see väga vajalik tegevus - pritsimine teeb metalli pinna suhteliselt aktiivseks ja ilma ülheharjamata on uus pindrebane imekiire tekkima - soovitav üldse puhastatud detaili käistleda kinnastes, et naharasu ja higi pindale ei satuks. Ülekäiamisest tunduvalt vajalikum tegevus on päriselt suruõhuga raami korralikult ära puhastamine - ikka on kuhugi torude sisse või muhvide äärte vahele terakesi jäänud ja värides on neil tobe komme sealt välja tulla ja kindlasti raamitoru kõige nähtavamale kohale ronida. Pulbriga värvides on hädavajalik katta kinni kõik keermekohad (kui ei ole pärast just uuesti ülekeermestamise võimalust) ja ka kõigi laagripesade kohad - pulbervärv on suhteliselt paks ja pärast ei saa muidu enam masinat kokku - ei esihargi alumist koonust oma kohale, ega kaelakausse raami, keskjooksu sissekeeramisest ja esihargi ülemise reguleeritava koonuse peale keeramisest rääkimata. See auk esimese muhvi juures, mille kohta küsisid, on tõenäoliselt raamisisese elektrijuhtme läbiviik tagatule toiteks ja see kõrgem rant on seal auku käiv kummikrae. Juhtme väljatuleku koht on tõenäoliselt keskjooksu juures või selle all., kuskohast juhe läks edasi tagaporilaua äärevaltsi vahele. | |
| | | peil01
Postituste arv : 4 Join date : 18/06/2011
| Pealkiri: Re: Värvimine Nelj Juun 23, 2011 12:29 am | |
| Tänud nõuannete ja näpunäidete eest! Aga ehk oskate arvata, mis rattaga (tootjaga?) on tegu? | |
| | | Sponsored content
| Pealkiri: Re: Värvimine | |
| |
| | | | Värvimine | |
|
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 | |
| Permissions in this forum: | Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
| |
| |
| |
|