Päästsin ära ühe äravisatud Saljut-C.
Asi ilusti normaalses säilivuses tehasevärvis ja isegi kõik plastmassist mutriotsakatted olemas. Vigadeks olid puuduv sadulanahk, kett, ja katkised õhukummid, tagahelkur.
Riiulis vedelenud sadulanahk ja kett said peale pandud, natuke määritud ja reguleeritud ning kummid ära parandatud ja sai täiesti kasutamiskõlbuliku ratta, millega tööl pargis ringi liikudes oma jalavaeva vähendada ja mille pärast ei pea muretsema, et see võiks jalutama minna
Keskjooksuvõll tundub olevat mingist pehmest materjalist - sellele on raskekaalu väntaja poolt keere peale keeratud. Selle kompenseerimiseks olid mõlemad vändakiilud sisse pandud ühelt poolt ja saigi vändad enamvähem joonele.
Kuna tegu on 1991a rattaga, siis on sellel juba ka erinevusi vanematest tuttavatest sama tüüpi ratastest.
Hingede fikseerimine toimub mitte tuttava liigendpega poldi vaid sisekuuskandiga
Aga kõige tähtsam - velje/rehvi mõõdud on venelaste oma 533 pealt toodud rahvusvaheliselt levinud mõõtu 507