Sain täna emotsiooniostuna jälle ühe maanteeratta omanikuks. Seekorda tegu itaallaste OLMO'ga 80ndatest, tõenäoliselt 1987-89 aastast.
Masin suhteliselt heas algkomplektuses, kuigi kahjuks osades kohtades raamil rooste oma tööd teinud ja kahtlane, kas õnnestub korrektseid värviparandusi teha.
Ega väga hullu ei ole ka, kui peab selle sõiduki üle värvima, sest mulle sattunud eksemplar on ühes praeguses mõistes koledaimas värviskeemis, mis üldse ette kujutada saaks - eestots "märg äsfalt", taguots neoonkollane.
Ainsad puudu olevad detaild olid minuni jõudes sadulanahk (aga see pisiprobleem on imelihtsasti vähem kui tunniga lahendatav) ja pedaalid (tõenäoliselt oli eelmine omanik selle cliplesse kasutanud). Peale kerget kiiret ülekäimist tundub, et kõik elulised funktsioonid töötavad ja rehvid peavad enamvähem õhku (esimene vajub mingi ajaga pehmeks). Natukene vaiab reguleerimist käiguvahetus (ei taha hästi kiireimale käigule ronida) ja veidikene peab ka kodaraid reguleerima, sest umbes 1,5mm külglainetamine on ratastes sees.
Eks peab natukene mõtlema, et mida ja kuidas ma temaga nüüd edasikäituma hakkan.
Siin mõned pildid enne pesu ja suurema kultuurkihi eemaldamist, sellisena, nagu masin minuni jõudis. Proovisõiduks on riiulist võetud ajutised pedaalid külge keeratud ja rehvid täis pumbatud.
Raam OLMO, kõrgus 58cm, toptube 58cm. Mudelinime kahjuks ei tea, kuna see kleebis on eemldunud aga arvan, et Corsica
Käiguvahetus Sachs Huret Classic 2500, esimene frictional 2 käiku, tagumine index 6 käiku - esivahetaja Sachs Huret Classic 2500, tagumine Classic Aris.
Pöiad Fir EL25, rummud Ofmega Master, Rehvid Vittoria Tecno 700x23c
Pidurid kogu sari Saccon Altex
Quill ja juhtraud 3ttt
Vändad Ofmega
Roolilaagrid Ofmega
Sadul Selle Italia