PealehtKKKOtsiLiikmete nimekiriKasutajagrupidRegistreeriLogi sisse

Share | 
 

 KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI

Go down 
Mine lehele : 1, 2, 3  Next
AutorTeade
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Esm Mai 03, 2010 11:59 am

Täiesti juhuslikult on mu kätte sattunud üks mittekomplektne alumiiniumraamiga jalgratas "KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI"
Mõned pildid mis komplektsuses ja mis seisukorras hetkel on:
























Nagu näha, siis puudu on sadul, tagaratas ja tagaporikas, käiguvaheti + kett + trossid, tagapidur jne jne
Väntade kallal on keegi palju pahandus teinud. Nende loksumist võllil on üritatud parandada kiilusid sinna vahele tagudes Evil or Very Mad

Natuke andmeid: tundub pärit olema 80ndate algusest, sadulatoru kõrgus 53,5cm ja baas 106,5cm. Kaal sellises komplektsuses nagu pildil on 7,1kg

Siit ka esimene küsimus: kas selline ratas sobiks oma mõõtudelt sõitmiseks 95kg kaaluval täismehel?
Eks edasine saatus sellest sõltub... kas üldse või mida sellega peale hakata...
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
heeringas



Postituste arv : 120
Join date : 12/03/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Esm Mai 03, 2010 1:11 pm

Kaalust olulisem on su üldpikkus, ning käte- jalgade pikkus. Raami kõrgusele lisaks (nimetatud 53,5 cm) on oluline ka raami pikkus, ehk ülatoru pikkus (sinu raami puhul mõõda raami esitoru keskelt kuni sadulatoru otsani keskkohani). Kui see vahe miski 55-56 cm (või suurem) on, siis tuled toime, väiksemate mõõtude korral jääb sul raam pisut väikseks.

Aga kui mingeid ambitsioone peale kulgemise punktist A punkti B lühidistantsidel, siis sellega tuleb toime pea iga ratas. Ehk pead sõiduasendit pikema sadulatoru ja pikema stemmiga korrigeerima, aga see pole ka eriline vaev.

Pildil olev raam on pigem mingi naistemudel? Või tehti ka meestele madala raamiga rattaid?
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
oldmoped
Admin


Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Esm Mai 03, 2010 2:15 pm

Lõpuks ometi!

Ma juba mures olin, et seda Su aidapealsel nähtud rattajäänust Sa vaatamata minu ärgitusele tegema ei hakkagi.

Olen siiani samal arvamusel, kui siis, et sellest saaks ühe jube edeva bling-bling täiesti värvivaba ratta.
Kogu värv keemiliselt eemaldada ja aluraam lihtsalt läikima poleerida. Paigaldada korralik uus keskjooksukasett ja võimalikult saldeprofiilsed vändad. Veljed lapata samuti mingite vanakooli anodeerimata alumiiniumist võrudega ja suurerõngaliste hubidega ja need ka kõik poleerida. Käigud jätaks ära ja paneks taha singlespeed freewheeli ja ketipinguti.
Korralik värvimata naturaalses toonis nahksadul ja gripid peale ja sunny

Kandevõime ega mõõtude probleemi ei tohiks olla. See, kas selline ratas 95kg kaaluvale täismehele sõitmiseks kõlbulik on, sõltub kõige rohkem sellest, kui palju tal ensekindlust on, et sellise naistekaga valgel ajal ja avalikus kohas sõita julgeb või mitte.
Twisted Evil

P.S. Su Kettleri SR pedaalide otsakorgid on momendil minu monarki küljes. Embarassed
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.moped.ee
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Esm Mai 03, 2010 5:19 pm

heeringas kirjutas:
Kaalust olulisem on su üldpikkus, ning käte- jalgade pikkus. Raami kõrgusele lisaks (nimetatud 53,5 cm) on oluline ka raami pikkus, ehk ülatoru pikkus (sinu raami puhul mõõda raami esitoru keskelt kuni sadulatoru otsani keskkohani). Kui see vahe miski 55-56 cm (või suurem) on, siis tuled toime, väiksemate mõõtude korral jääb sul raam pisut väikseks.
...

Mõõtsin raami roolikannu ülemise otsa tsentrist kuni sadulatoru keskkohani ja sain 57cm Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Teis Mai 04, 2010 1:14 pm

heeringas kirjutas:
...
Aga kui mingeid ambitsioone peale kulgemise punktist A punkti B lühidistantsidel, siis sellega tuleb toime pea iga ratas. Ehk pead sõiduasendit pikema sadulatoru ja pikema stemmiga korrigeerima, aga see pole ka eriline vaev.
..
oldmoped kirjutas:
..Kandevõime ega mõõtude probleemi ei tohiks olla. See, kas selline ratas 95kg kaaluvale täismehele sõitmiseks kõlbulik on, sõltub kõige rohkem sellest, kui palju tal ensekindlust on, et sellise naistekaga valgel ajal ja avalikus kohas sõita julgeb või mitte.
Twisted Evil
...
Selline ealine iseärasus, et teistele peaks meeldima, millise välimusega või kui vinge üks või teine liikur mul istumise all on, on mul ammu möödunud.
Nüüd tahakski sellist keskmisest paremini veerevat ja kerget kulgemise ratast punktist A punkti B ja just lühidistantsidel. Olen korjanud mõned veneaegsed rattad omale aga nendega sõitmas käies vihastan ennast seaks, kuna need on ikka tõelised "nuiad"! Kaob igasugune sõitmise isu ära. Lisaks on naisel kunagine "Hobihalli" ELDORADO maastikuratas, mida ma samuti vihkan ja kasutan äärmisel vajadusel. No ei veere see paksude kummidega jõletis kohe üldse mitte.

Kuna andsite mulle innustust, siis peaksi sellele aluraamile midagi head ehitama. Aga vajaks spetsialistide abi... ise ma oma tarkusega jään jänni.
Küsiks mõned võhiklikud küsimused:
* Mis käiguvahetaja peaks taha ostma?
* Mitme käiguga võiks olla tagajooks ja mis hambaarvudega hammasrattad?
* Kas ette võiks ka käigud panna või piisaks ühest ketirattast, mis hambaarvudega?
* Mis sadul oleks hea?
* Kui peened kannataks panna rehvid? Veljed saaks siis 28" Sõitu kruusateel oleks arvestatavalt.

Ootaks teadjate nõuandeid, linke internetipoodidest varuosadega. Või millist rattapoodi soovitate külastada Tartus? Jõgeval on seis rattapoodide suhtes enam kui hapu.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
oldmoped
Admin


Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Teis Mai 04, 2010 1:32 pm

Romka kirjutas:
Mis käiguvahetaja peaks taha ostma?
* Mitme käiguga võiks olla tagajooks ja mis hambaarvudega hammasrattad?
* Kas ette võiks ka käigud panna või piisaks ühest ketirattast, mis hambaarvudega?

Jääksin ikkagi oma singelspeed'i soovituse juurde - vähem mittevajalikke pudinaid ja nagunii kasutaks enamuse ajast ühte ja sedasama käiku.
Kui kasutada taga singelspeedile mõeldud ketipingutit, saaks minna erit jabura lahenduse peale - ette kaks ketiratast - üks siledal maanteel sõitmiseks ja teine metsaradade jaoks. Ilma vahetajata. Lihtsalt tõstad käega keti ise ühelt rattalt teisele ümber vastvalt sellele, kuhu sõitma lähed.

Ülekandesuhte pead enda jaoks ikka vist ise katse-eksituse meetodil sobiva leidma - alustuseks kasvõi oma olemasolevate ratastega proovides, et mille väntmiskiirus/kergus kõige sobivam tundub ja siis hambad üle lugema.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.moped.ee
heeringas



Postituste arv : 120
Join date : 12/03/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Teis Mai 04, 2010 3:56 pm

Romka kirjutas:


Kuna andsite mulle innustust, siis peaksi sellele aluraamile midagi head ehitama. Aga vajaks spetsialistide abi... ise ma oma tarkusega jään jänni.
Küsiks mõned võhiklikud küsimused:
* Mis käiguvahetaja peaks taha ostma?
* Mitme käiguga võiks olla tagajooks ja mis hambaarvudega hammasrattad?
* Kas ette võiks ka käigud panna või piisaks ühest ketirattast, mis hambaarvudega?
* Mis sadul oleks hea?
* Kui peened kannataks panna rehvid? Veljed saaks siis 28" Sõitu kruusateel oleks arvestatavalt.

Ootaks teadjate nõuandeid, linke internetipoodidest varuosadega. Või millist rattapoodi soovitate külastada Tartus? Jõgeval on seis rattapoodide suhtes enam kui hapu.

Mina pakuks välja samuti 1-käigulise või rummukäigud (vähem hooldada-puhastada).
*1-käigulise ülekanne 28 rataste puhul kuskil 42/16 (võtab ka väiksemad tõusud sadulas). Saab jooksu ka odava, külge keeratava 5-6-7 käigulise rummu abil ehitada, lihtsalt pead velje rummu suhtes tsentrisse viima (1 käiguline tirr kitsam kui 7-ne). Kassetjooksu saad ka 1-käiguliseks teha - sõltub mis sul kodus parajasti vedeleb Wink

*Rummukäigud - 3 käigust vast piisab. Uus shimano 3k Tartus sadamaturu rattaurkas 600 krooni koos kogu kamaga (rumm-vahetaja, trossid jne.)
Ebay-st võid neid leida odavalt - aga ära päris rappeid osta - vajalikud jupid tuleb ka Saksast tellida.
Siin näiteks 2 3k rummu ühe hinnaga (kasutamata vabajooksuga (pidurita) rummud)
http://cgi.ebay.co.uk/NOS-VINTAGE-2-Hubs-Torpedo-Dreigang-model-415-/200467948024?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eacd221f8#ht_531wt_939]
Need on veel korralikust terasest tehtud (paremad kui uued analoogid).
EDIT: Kuna sul on taga lühike "dropout" - ei saa ratta nihutamisega ketti pingutada, siis rummukäikudest sobivad sulle kas pidurita - vabajooksu versioonid (või eraldi trummelpidurid jne) ja saad kasutada välist ketipingutit. "Coaster" piduriga rummude puhul (enim levinud versioonid) pingutit kasutada ei ole võimalik.

*Kui rummukäigud, siis ette 1 hammasratas. Vaatad mis vändada saad - vähemaks saad hammasrattaid ikka võtta, juurde on raskem panna.

*Hea sadul on Brooks (aga ka väga kallis)- mudeleid vaata võrgust ja oma tagumikulaiust arvesta ise (püstine, või kummargil sõiduasend).
Aga jah, hea sadul maksab $$$ ja on sobivus väga personaalne. Nahksadul läheb pikapeale oma sõitja p...e nägu, ning 500 km saabub teoreetiliselt ideaalne sobivus Wink... Minu säästulahendus - sossi vana nahksadul kastoorõliga "pehmeks" leotada Wink...

*Kui piisavalt kruusa, siis 32 mm laius miinimum. Näiteks
http://www2.et-bike.ee/product_info.php?cPath=24_56&products_id=1926

Tartus on minu suhteline lemmik Sadamaturu rattapood -jõeäärses servas üks venelane seda peab - osad asjad hea hinnaga -osad mitte.

Eks võiks targutada veel - aga sa ütle oma oodatav aastane läbisõit ja eelarve, muidu räägime teineteisest mööda?

Eerik
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Kolm Mai 05, 2010 5:54 pm

heeringas kirjutas:

Eks võiks targutada veel - aga sa ütle oma oodatav aastane läbisõit ja eelarve, muidu räägime teineteisest mööda?
Eerik

Aastane läbisõit... pakun et 3-4x linnas käia (3km kaugusel) Laughing
Tegelikult kui hea jooksuga ratas siis sõidaks kindlasti ka rohkem.
Eelarvega on selline lugu, et mõtlesin enda jaoks asja nii- müün kogu oma veneaegse kola maha ja siis selle summa eest hakkan ehitama. Loopisingi täna lakapealse tühjaks ja panin kogu oma veneaegse jalgrattakola ostasse müüki. Ja et ikka asjad müüdud saaks, panin kõigile 1.- kr alghinnad. Nädalapärast siis selgub see täpne eelarve summa Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Nelj Mai 06, 2010 4:50 pm

Täna lammutasin keskjooksu laiali. Midagi head seal ei olnud. Esiteks on asi suht läbi omadega ja teiseks on sellel väga haruldane keskjooksu variant.
Raamis siis pole ühtegi keeret:





Jooksu enda mõõdud sellised:



Siin lahti lammutatud:



Vasakpoolne kauss on tihendi kohast kahjustatud (tükk väljas) ja tihend täiesti kulunud ning kohe olid ka kuulid hallid ja kausi tööpind veidi uurdeline. Paremal pool olid kuulid ilusti kollase määrde sees.
Esimese hooga ei leidnudki samasugust kuskilt netist aga väiksese abiga sain teada, et asenduseks peaks sobima inglisekeelse nimetusega "Threadless Cartridge Bottom Bracket" mis sobib siis "square type crankset" tüüpi keskjooksule. Üks selline siis YST BB993. Odavaim on ebays 15$ + umbes samapalju saatekulu, mis teeb kokku kuskil 365.- krooni. Natuke tekitab muret, et see mõeldud 35mm avaga raamile aga mu rattal 37,5mm. Või ongi mõeldud et seal otstes olevate koonuspindadega fikseerib ennast? Pilt siin> http://www.yst-corp.com.tw/images/Product/bb_993.jpg

Veel on mõte, et võiks praegusele uue võlli + kuulid otsida ja otsakausid äkki sobivad mingi tavalisema keskjooksu omad. Keerme pealt mõõtes saan mõõduks u 34,4mm
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
heeringas



Postituste arv : 120
Join date : 12/03/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Reede Mai 07, 2010 8:56 am

Head uudised Romkale! Wink

Nagu ma kahtlustasingi- kasutab Kettler oma lahenduses standardmõõdus jubinaid (BSA kausid ja võll). Väike probleem võib tulla parempoolse laagrikausiga - hülsiga üks/kinni? - aga sul oli see minu arust eraldi ikka?

Saksa rattafoorumist:
Alle Kettler-Tretlager, die ich bisher gewechselt habe, hatten stinknormale 1,37" x 24 TPI Gewinde mit 68 mm Gehäusebreite. Sowas habe ich noch nicht gesehen, aber alte Kettler sind schon mal für eine Überraschung gut.
Die Welle und die linke Lagerschale sehen wie ein normales BSA-Konuslager aus.
Eventuell ist die rechte Schale hier in eine Hülse geschraubt.
Über ein Bild vom gesamten Fahrrad und vom leeren Tretlagergehäuse würde ich mich freuen.
Der Hersteller kann wahrscheinlich helfen. Anmailen, Rahmennummer angeben.


Google translate tõlget võite ise testida (saksa-inglise, saksa-eesti on 95% juhtudest jabur...)
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 7:28 am

Eile käisin Tartus Side tn ja turu jalgrattapoes põgusalt juppe vaatamas ja tulin sealt tagurpidi välja...
Tuleb ikka netist otsida endale sobivad jupid.Seal rohkem selline hallile massile mõeldud särav uus kraam.

Korra oli mõte tellida pyoratohtori.fi lehelt "OLD JAPANESE RACING PARTS" alt "maillard hubs, 10€ each". Kui saaks need ilma postikuluta, siis need tuleks 310.- krooni. Aga lisaks läheks kodarad, veljed ja hammasrattad.

Tuhlasin mööda ebayd ja nüüd oleks kiire küsimus- mis arvate sellest kaubast? http://cgi.ebay.co.uk/Wheelset-super-champion-rims-maillard-700-hubs-LIGHT-/260596262034?cmd=ViewItem&pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item3cacbf6492
Kui saaks alghinnaga, oleks kokku koos saatmisega asja hind 983.- krooni. Jääks vaid rehvid juurde osta.

Kas sinna velgedele oleks ikka sobilikud need eelpool välja pakutud "Nokian Ultra Tour 2 XC" 32 x 622 (700 x 32) rehvid?
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
heeringas



Postituste arv : 120
Join date : 12/03/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 8:39 am

Tere

Ebay jooksu hädad:

a) tundub et tegemist tubular jooksudega (ilma sisekummita rehvid)
b)tirr prantsuse keermega - varuosi pole viimased 20 aastat toodetud

Need sobivad miski vana asja restuareerimiseks või väga väikese läbisõidu tarvis.

Pyoratohtori ühistellimus: http://forum.jalgratas.ee/vaba-teema-f8/tellimine-t80.htm#270
Mina soovitaks muidugi suntour superbe pro 36h rummu komplekti - kallis on aga väga vastupidav ja kinnistel hooldusvabadel laagritel. Ning alla 36 kodaraga rumme sa oma kaaluga ei tohikski vaadata...
Maillardi häda sama, mis ebay setil - tirri keere eriline ja juppidega võib raskeks minna.

Eerik

PS. Sa mõõda tagahargi vahe enne ära - kuna alu-raam, siis painutada sa seda ei saa, vaid pead tehase seadega leppima - kas 120, 126 või 130 mm? Ehku peale ei maksa sul sinna rumme osta. Ees vast on standartne 100 mm.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
oldmoped
Admin


Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 9:40 am

heeringas kirjutas:

Maillardi häda sama, mis ebay setil - tirri keere eriline ja juppidega võib raskeks minna.

Uurin huvipärast soomlaaselt järgi, mis keermega eelmainitud maillard 700 hubid on. Ei ole oma monarkil üle mõõtnud, mis keermega seal, kuna sama detail läks tagasi, mis ennem seal oli. Igatahes on kaks võimalust - kas maillard tegi ka levinud keermega hube või shimano tegi ka prantslasega sobivaid tirre, sest mu rattal momendil taga maillard/atom hubi ja shimano tirri kooslus ja sinna just uue, seekord atom kirjaga tirri talt tellisin (loodan, et ikka sobiva).
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.moped.ee
heeringas



Postituste arv : 120
Join date : 12/03/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 10:27 am

Eri tagarummu hammakate-tirride keermed lausa maakeeles: http://velodroom.ee/foorum/viewtopic.php?f=9&t=63

Ma hästi ei usu, et Maillard muus mõõdus rumme tegi - neid liikus "budget" fixi ehitajate seas ka UK-s, aga keere on neil kõigil vist ikka prantsuse oma 33x1 mm - aga päris pead ei julge ka anda (kuid soome päritolu rummude puhul peaks ikka prantsuse keere olema...).

Shimano tegi muidu prantsuse mõõdus asju küll - mul endalgi prantsuse mõõdus 35x1 mm shimano keskjooks küljes.

*"Kirvemeetodil" määramine - proovides prantsuse tirri/hammakat BSA keermega rummule keerata (või vastupidi)- paar esimest pööret liigub, siis hakkab erinev keermesamm segama ja kiilub kinni (või keere maha, kui jõuga peale minna)
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
oldmoped
Admin


Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 10:43 am

St tähendab jälle, et näiteks fiksi tegemiseks kõlbavad ka prantuse keermega rummud väga hästi - ketirattad on ise piisvalt õhukesed ja seal seda keeret vaid mõned niidid ning sellise õhukese asja puhul ei anna see x1mm keerme ja 24niiti tollikeerme ptsukavane erinevus kuskilt otsast tunda.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.moped.ee
heeringas



Postituste arv : 120
Join date : 12/03/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 11:18 am

Paraku on fixi puhul hammaka-rummu vahel liikumas suht suured jõud, ning iga väiksemgi mitte-sobivus keermete vahel kujuneb ruttu rikutud rummuks.
Omal nahal järgi proovitud - uus rumm+madalama kvaliteediga stantsitud hammakas keeras rummu kihva 200 meetriga (kusjuures keermemõõt oli sobiv). Õnneks oli "double-fixed" ning teine pool koos Miche adapteri+hammakaga +loctite 2701 Wink vurab kevadest ilmselt ringi kusagil Põlva kandis.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 12:33 pm

heeringas kirjutas:

PS. Sa mõõda tagahargi vahe enne ära - kuna alu-raam, siis painutada sa seda ei saa, vaid pead tehase seadega leppima - kas 120, 126 või 130 mm? Ehku peale ei maksa sul sinna rumme osta. Ees vast on standartne 100 mm.

Tagahargivahe mõõt siis siin:



Kuna tegelikult on mul korralik ja täiesti sirge esimene originaalratas ju olemas, siis võtan vähe tuurid maha. Otsiks siis taha originaalilähedase ehk sarnase profiiliga velje + rumm (6 käiku).



Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
oldmoped
Admin


Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 12:45 pm

Kui ma nüüd lähen oma doonoririiuli juurde ja käe piisavalt sügavale pistan, siis sellise Shimano VIA tagarummu koos 6käigulise tirriga ma sealt ka tõenäoliselt leian. Lisaks tõenäoliselt ka sellega kokkusobiva vanakooli Shimano positron käiguvaheti.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.moped.ee
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 12:52 pm

Kuna jutt juba Prantsuse teemale läks, siis mul vedelemas üks sossi tagaratas (hammakad- 16-17-18-19-20)



Muidu jube ilus suurte rõngaste ja ümmarguste aukudega HUB:



Ja ilusti istub täpselt mu raami vahele:



Aga kuna sellel siseosa teras ja veel kirjaga XB3, siis mittekuidagi ei tahaks seda panna Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
oldmoped
Admin


Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 12:59 pm

ups, mu hubil on küljes 5 käiguline süsteem.

Kas kasutan soodushinda ära ja lähen viskan samrti?
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.moped.ee
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 1:02 pm

oldmoped kirjutas:
ups, mu hubil on küljes 5 käiguline süsteem.

Kas kasutan soodushinda ära ja lähen viskan samrti?

Jep! Kiirus on mängu ilu Laughing
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 1:10 pm

Vaatan, et hetkeseisuga on ostas mu venerattakama kokku kogunud "kettleri fondi" 1250.- krooni. Lootust on, et veidi tuleb veel juurde. Selle raha eest siis ostaks esialgse mõtte järgi: sadul (Türilt BROOKS), vändad, kett, rehvid...
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
oldmoped
Admin


Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 2:01 pm

Saadetud. Panin siis hubi koos tirri ja kodaratega - Pead ise minema mõnda kohaliku rattamehaanikut kiusama ja tirrivõtit selle mahakeeramiseks laenama. Ennem tuleb aga hubile miskit ümber mähkida, et seda ära ei kraabiks ja see kruustangide vahele kinni keerata tõenäoliselt, sest tirrid on tavaliselt seal päris kõvasti peal kinni.
2 selle komplektiga sobivat positron käiguvahetajat, millest kahest peaks ühe täitsa korraliku kokku saama... aga ikkagi vaja ka neid natukene ümber ehitada - mõlemad minu omad on küljes oleva "konksuga", st. mõeldud ilma kõrvata raamidele.

Lisaks saatsin tagasi ka selle ratta pedaalid (koos otsakorkidega loomulikult), mis vahepeal otsakorkide ajutiseks kasutamiseks laenasin.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.moped.ee
Romka



Postituste arv : 35
Join date : 25/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 2:09 pm

oldmoped kirjutas:
Saadetud....

Lisaks saatsin tagasi ka selle ratta pedaalid (koos otsakorkidega loomulikult), mis vahepeal otsakorkide ajutiseks kasutamiseks laenasin.

Ei saanudki norida täiesti valmis rattaga, millel puuduvad vaid pedaalid Laughing
Krt nüüd asi minu kätes... ei saa niisama magada, peab tegutsema... smsi ootel!
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
oldmoped
Admin


Postituste arv : 439
Join date : 24/01/2010
Asukoht : Eesti, Läänemaa

PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   Püh Mai 09, 2010 9:31 pm

Et Sa ennast liiga hästi ei tunneks, siis mainin igaksjuhuks, et sellise uue ja harjumatu valdkonna ja võõra ajastu/piirkonna masinatega tegelema hakates tuleb üllatusena tavaliselt ka see, et tuleb hankida ka paras kogus spetsiifilisi tööriistu - vändatõmmist, tirrivõti, õhukesed 13, 14, 15, 16 koonusevõtmed ja plastist kummiheeblid, korralik kodaravõti ning mugavuse huvides on hea omada ka sobivat ketipressi.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.moped.ee
Sponsored content




PostitaminePealkiri: Re: KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI   

Tagasi üles Go down
 
KETTLER ALU-SPORTRAD DIXI
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 3Mine lehele : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
 :: Täiskasvanute rattad :: Muu maailma retrorattad-
Hüppa: